Kwaliteit
Het IGC wil haar patiënten altijd de beste zorg bieden. Hieronder lees je in het kort hoe wij de kwaliteit van onze zorg waarborgen. Meer informatie en details vind je via de links.
Wachtlijst
Wij streven er naar om je zo snel mogelijk van dienst te zijn. Voor fysiotherapie, acupunctuur en haptotherapie is er geen wachtlijst. Voor psychologie (basis psychologische zorg) is er helaas een wachtlijst van 2 weken en voor psychotherapie (specialistische psychologische zorg) een wachtlijst van ongeveer 16 weken.
Neem voor meer informatie over de wachtlijsten contact op via 030 22 54 666.
eHealth en cliëntenportaal
Voor onze diensten op het gebied van eHealth maken wij gebruik van het platform Karify. We hebben voor dit platform gekozen vanwege de uitgebreide mogelijkheden, waaronder veilig emailen en beeldbellen. Gewone email kan te gemakkelijk ‘gehackt’ en is daarom onveilig. Je krijgt je persoonlijke online omgeving. Dit is ook conform de regels voor privacy die gelden vanaf 25 mei 2018.
Zie voor meer informatie www.karify.com/nl
Keurmerken
Het IGC is een groepspraktijk. De individuele BIG-geregistreerde collega’s moeten binnen de psychologie hun eigen registraties halen.
Psychologie/psychotherapie
Kwaliteitsstatuut Piet Bakker | goedgekeurd |
Kwaliteitsstatuut Petra Lambert | goedgekeurd |
NIP visitatie traject 2014-2018 | succesvol (geldt voor alle collega’s) |
NIP visitatie traject 2018… | in proces |
Haptotherapie
NVPA visitatie traject 2015-2019 | succesvol |
Acupunctuur
NAAV visitatie traject 2017-2022 | succesvol (geldt voor alle collega’s) |
Kwaliteitsborging
De wijze waarop we binnen het IGC kwaliteit bieden en kwaliteit borgen, is vastgelegd in een aantal statuten. Je kunt ze hier bekijken (download pdf).
Klachten en geschillen
We proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Voor het geval er ondanks onze inspanningen een klacht over onze dienstverlening ontstaat of er daaruit een geschil voorkomt, hebben we een heldere procedure opgesteld. Zo kunnen we samen tot de beste oplossing komen.
Bekijk onze klachten- en geschillenprocedure.